Tuesday 6 September 2011

Sudah sampai

Posted by Nia at 18:41
Semalam saya baru called klinik Dr Hamid Arshad
ingat nak memulakan treatment kembali setelah lebih setahun berehat...
masih tiada apa-apa...
ingatkan klinik bukan sabtu...rupanya isnin hingga jumaat sahaja buka...office hour...
peh tu rupanya klinik fully booked, kena booked dalam tempoh sebulan...
terlambat rupanya saya buat appointment
so appointment saya adalah pada 27 Sept ni...
adalah lebih kurang 3 minggu dari sekarang...
takpe la...better daripada remain silence from treatment kan....

Baru balik semalam dari Kg selepas percutian kurang sebulan di kampung halaman
bermulalah juga episod baru dalam semester yang baru
sebagai pelajar...kena teruskan usaha...
GAMBATTE!!!!

Susah jadi pelajar + ttc juga...
dengan buat research pasal study dan juga research pasal ttc
kenalah telan....di samping tu kena kawal stress...
istiqamah kena berterusan...
InsyaAllah berjaya

Lepas balik dari flight biasanya kitorang amik kereta kat office husband dulu
boleh tak tyre kereta belah belakang dah kempis...
aduyai...nasib baik ada kawan Enchik Zara yang masih bekerja...
so dia pinjam pam dr mamat tu...
hisy...kalau begini kena beli pam tu, penting
kalau tak ada orang yang boleh diharapkan macammana kan...
kena terjumpa dengan orang jahat...naya je nanti...

Bila dah sampai rumah pun dah pukul 12 tengah malam...
bersyukur dah balik rumah...rindu rumah tu
rumah yang menjadi tempat berteduh kami suami isteri...
balik je terkejut tengok Enchik Zara dah beli banyak stok makanan sekali dengan kuih-kuih raya yang diborongnya sebelum balik bercuti minggu lepas
amboi...bukan main lagi Enchik Zara bershopping makanan ye...
hehhehe...

Saya terus je punggah baju-baju dari dalam beg
makanan yang dibawa dari kg masukkan dalam peti ais
baju-baju kotor masuk dalam washing machine
mulut membebel sikit bila nampak tikar yang Enchik Zara beli (masa saya di kampung)
kata nak buat umah modern style, tapi beli tikar camtu dah tak jadik modern style dah
nanti free2 nanti saya nak kemas better gulung je tikar tu
mana tau nak buat kenduri barulah guna...

Hari ni saya sampai awal di lab
Seorang pun tiada lagi muncul, mungkin masih bercuti
Apa pun, kena gunakan masa yang ada hari ni dengan sebaik-baiknya....
Insya Allah...
ok la...ada masa saya update lagi....
bye...

1 comments:

chinta... on 8 September 2011 at 16:44 said...

mmm...xhanks buat n3 ni banyak pengajaran yang chinta perolehi disini.....betapa besar kuasaNya kan...ya Allah perkenankanlah doa kami..

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting