Monday 12 September 2011

Mode: Cari kekuatan

Posted by Nia at 04:04
Agak lama saya silence kan? Bukan apa, dalam masa seminggu ni saya struggle tulis paper...
ingat nak submit ke ISI journal...semoga impian menjadi kenyataan...:)

Tadi baru jumpa supervisor
sedihnya, paper saya kena reject
banyak masa saya terbuang mengadap benda tu
so saya nak kena start benda lain
dah la benda ni bukannya major saya
kena bertenang dulu ni..
2 jam lebih berbincang tadi...
lepas tu terus type segala details yang kitorang bincangkan tadi
fening fening

Tukar cerita..
nak dijadikan cerita
sudah 7 hari saya period
tapi belum ada tanda-tanda ia akan berhenti...
ni semua hasil makan maajun la ni...badan terasa panas je...
ibu saya pun turut makan maajun juga..
bukan sekian kalinya, setelah sudah setahun tidak period
ibu juga turut didatangi haid...
hehehe...

ibu explain,
kalau nak betulkan period lagi, teruskan makan maajun selepas 7 hari ni
tapi kalau nak mencuba lagi, boleh saja tapi tak perlu makan maajun dah
saya masih berfikir lagi...
4 days to go for the decision...
ya la...kalau saya berhenti makan pun belum tau berjaya preggy kan..
kalau saya teruskan makan period saya kembali normal pula...
bagaimanakah????

Fikir lagi laaa...

1 comments:

eKa on 12 September 2011 at 22:39 said...

jalan2 sini.salam kenal

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting