Tuesday, 7 February 2012

Wordless Wednesday

Posted by Nia at 19:37

 Tengoklah betapa banyaknya askar-askar di rumah saya. Pic yang kat bawah ni adalah hasil beliannya minggu lepas dari kawannya....Pening tengok En suami bermain dengan askar-askarnya itu. Si isteri hanya mampu menggelengkan kepala. Bersyukur la juga sebab hobi si dia bukannya memancing. Kalau tak, habislah selalu kena tinggal :)

3 comments:

Azizah a.k.a N.a.z on 7 February 2012 at 21:58 said...

banyaknye...

CIK PUAN TIPAH on 9 February 2012 at 21:23 said...

Nia,
hubby saya pun suka games dan cartoon
kalo dapat psp tu..tak tido pun takpe
Mula2 geram gak la..tapi bila fikir dia ada kat rumah..terima seadanya.

Nia on 9 February 2012 at 21:32 said...

Azizah: memang banyak...banyak lagi ada kat bilik tu...sabo jek la..

Tipah: macam-macam kan lelaki ni...kita tengok ntah apa-apa jek...tapi tu la yang diorang minat. Hehehe...syukur la minatnya bukan ke outdoor :)

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting