Saturday 25 February 2012

Masih seperti sebelumnya

Posted by Nia at 21:00
Kalau saya tak silap, dah 2 tahun kut saya tak penah pegang upt lagi sejak berpuluh-puluh kali dapat result negatif. Hari ni saya gatal tangan sikit, baru jek DPO 10 dah sibuk nak cek..hahhaha...dan dan lagi saya dapat upt free dari blog hamilcomel tu kan, sekali seperti yang dijangka, negatif lagi...

Kawan-kawan boleh tengok graf saya, lama sangat nak nampak line merah tu, sampai sikit lagi saya nak makan benda panas, nanas contohnya, nak turunkan period. Nampaknya waktu subur saya adalah CD34, sebelum ni asenye awal lagi...memang la cycle saya ni ikut suka dia jek la...:(

2 comments:

Sizuka on 26 February 2012 at 20:21 said...

hye.. sy beru je nak belajar BBT ni.. baru order thermometer dr hamil comel....

Miracle of Qaseh on 29 February 2012 at 21:36 said...

sabar yer Nia.. Jgn putus asa dan jgn berhenti mengharap..

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting