Sunday 16 October 2011

Extend!!

Posted by Nia at 21:55
Tertekannya saya, baru tadi klinik call bagitau yang operation laps yang akan saya jalankan tu di posepone pula ke 5 December... dahla masa tu saya di Hong Kong sampailah 15 December. At last anjak ke 19 December.

Lamanya...saya rasa sebelum ni hati saya melonjak-lonjak nak dipercepatkan waktu sehingga ke waktu operation. Saya nak buang segala benda-benda kotor yang selama ini menghurung hidup saya. Terasa ada-ada saja penghalangnya.

Argh...tertekannya...

4 comments:

yannie bunny on 17 October 2011 at 00:04 said...

Hi Nia,

ada hikmahnya op tu postpone. nk suru awk enjoy puas2 dulu kt HK. ;) kalu la ada complications after op tu nnt kna kensel pulak trip awk. awk fikir positif je la ye. Insyallah, semua benda yg awk nk buang tu dimudahkan urusannya.

MYA EL QAYREENA AZRYAN on 18 October 2011 at 19:06 said...

tink positiv dear...jgn etrtekan sgt...kuat kan semangat...

hereiam hazila on 22 October 2011 at 22:06 said...

Sabar ye nia. InsyaAllah ade la tu hikmah d sebaliknya. :)

Nia on 22 October 2011 at 22:20 said...

dear all: terpaksa la fikir secara positive aje...kita manusia hanya merancang, Allah juga menentukan. Yang penting gua yang kelam dulu dah nampak cahaya sikit-sikit...ala, posepone je, bukannya tak jadik kan...

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting