Monday, 10 October 2011

Boleh predict macam tu saja?

Posted by Nia at 21:50
Nenek menunggu 3 tahun untuk mengandung, adik saya bakal dapat 2 anak hujung tahun ni. Adik perempuan Nia (Y) bakal kahwin bulan Nov ni. Conversation di bawah adalah antara saya dan ibu.

Perbualan 1

Ibu: Nia macam nenek kut, tunggu 3 tahun baru beranak. Adik macam ibu (cepat je beranak)
Nia: diam seribu bahasa.

Perbualan 2

Ibu: Y cepat beranak macam ibu kut, sebab banyak tahi lalat (ibu ada tahi lalat besar dekat pipi, Y ada tahi lalat besar di lengan)
Nia: ???


Persoalannya: Comparison apakah ini???

Sabar sajalah

2 comments:

Siti on 11 October 2011 at 01:52 said...

Nia, setiap anak-anak, ada bahagian rezekinya...insyALLAH, rezeki bahagian kita akan tiba juga..

saya tengah tunggu rezeki bila nak AF ni hehehe

Nia on 11 October 2011 at 03:16 said...

saya tak terasa apa pun, ye la yang kata macam tu pun ibu kita sendiri,cuma saya kelakar la bila tahi lalat pun boleh dicompare...hehe..

hopefully ada rezeki awk kali ni.amin

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting