Sunday 11 December 2011

Posted by Nia at 07:10
Hehe...dah lama rasanya saya tak update di paparan blog saya...macam- macam benda yang terjadi, buat pengetahuan, saya masih lagi di Hong Kong setelah 6 hari berada di sini untuk menghadiri training. Banyak benda yang saya belajar di sini yang boleh membantu saya untuk memahami bagaimana konsep dan teori, dan juga teknikal yang saya perlu ketahui untuk menyelesaikan tesis saya ini.

Sekarang ni, saya masih lagi di sini bercuti bersama famili, tapi bukan honeymoon tau, sebab si dia saya tak ikut pun, sebab cuti dah habis dah...huhuhu...kebetulan adik saya baru kahwin, so adik saya ajak family sekali ikut ke HK, honeymoon sekali tu..hahaha...sabo je la...so sekarang ni mengambil masa yang terhad ini nak berjalan-jalan.

Semalam si dia called, dia kat mid valley masa tu, baru lepas tengok cerita ombak rindu. Guess what? Boleh tak dia menangis?sedih dengan cerita tersebut. Feeling habis dia...tiba-tiba dia katakan dia rindukan saya sambil teresak- esak menangis. Ala, sian suamiku....nanti balik ni layanan mo baik ok...heheheh...syg abg

Ok la...saya betul- betul dah ngantuk. Esok nak menyambung perjalanan lagi...caun cin cau dulu ok...Mungkin saya akan menyambung menulis selepas saya balik nanti...see you guys...

3 comments:

eja on 12 December 2011 at 18:07 said...

Nia,
hubby sy pun bergenang air mata bila tengok filem ombak rindu..
hehe..skali skala suami kena tengok citer feeling2 mcm ni, baru diaorang m'hargai kita sikit :-)

Nia on 14 December 2011 at 03:41 said...

Siti, betul tu...tp serious saya raa kelakar dengar kat tepon dia nangis...rasa nak peluk2 je, nak cium2 manja, apakan daya masa tu mampu dengar suara dia kat hp jek...

eja on 14 December 2011 at 21:35 said...

alahai Nia...
sweeettt nya awak berdua ni :-)

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting