Saturday 31 December 2011

2011 ditinggalkan dengan kenangan, melangkah ke 2012 dengan harapan

Posted by Nia at 19:56
Kalau nak compare pengalaman hidup saya pada tahun 2010 dan 2011, sebenarnya lebih banyak manis dari pahit yang berlaku pada tahun 2011. Syukur Alhamdulillah saya berjaya menempuhinya walaupun ia banyak menuntut kesabaran dan kekuatan dalam menjalani kehidupan sehari-hari.

Untuk tahun 2012, saya berdoa semoga saya akan lebih kuat dalam menghadapi cabaran hidup. Semoga tahun ini menjadi pengakhiran kepada penantian untuk baby tersayang. Buat masa ini, inilah sahaja yang penting, untuk mendapatkan zuriat yang boleh doakan saya dan suami di akhirat nanti. Amin...

0 comments:

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting