Wednesday 14 December 2011

Berkeseorangan Di airport Hong Kong

Posted by Nia at 03:39
Guess what? Saya sekarang berkeseorangan sahaja di airport Hong Kong, menanti penerbangan saya esok pada pukul 8.30 am. Sungguh, saya rasa risau sikit,mal maklumlah saya tak pernah seorang di tempat orang. Hari tu masa saya ke Shanghai pun untuk tujuan conference saya diiringi pembantu peribadi saya, Encik Suami. Macammana ya, feelingnya sungguh berbeza. Ada dia, berteman ke mana-mana, ada kawan. Ni sorang-sorang ni, terasa mati kutu lak...

Minggu depan saya bakal dibedah, minor operation di Hospital Pantai. Suami saya beritahu tadi yang GL dah dapat, syukur alhamdulillah. operation tu tak sampai 10k pun, tapi ye la kalau nak guna duit sendiri memang terasa parak jugak. Sekarang ni saya tengah belajar, sememangna memerlukan perbelanjaan yang lebih. Kadang-kadang saya kena keluar negara untuk menghadiri seminar atau conference, walaupun ditanggung tetap kena gunakan duit sendiri juga untuk perbelanjaan sampingan. Kadang-kadang kena dulukan duit pula, bila dah balik tu baru boleh claim.

Hurm...cerita pasal duit memang tak habis- habis...later saya upload several photos ok...yang pasti, kat Hong Kong ni yang paling best adalah Disneyland. Tak puasnya main...

5 comments:

chinta... on 14 December 2011 at 15:50 said...

bestnye ley kenal tempat orang..chinta teman bley???huhuhu

sweet tooth on 14 December 2011 at 17:06 said...

Smg operation berjalan lancar... Buat dgn doc apa eh?

eja on 14 December 2011 at 21:38 said...

operation ape ye Nia?..
maaf saya tahu berita terkini :-)
bz skit..

eja on 14 December 2011 at 21:39 said...

sori typing error....*tak tahu*

Nia on 15 December 2011 at 23:39 said...

chinta: kite dah sampai dah pun semalam. syukur la selamat. Takpe, sekarang dah ada AirAsia sesapa pun dah blh fly :)

sweet tooth: thanks, saya buat dengan Dr Hamid Arsyat. Doakan ek...Semoga selepas ni dipermudahkan...Amin

Siti: saya buat minor operation; sebab tube fallopio kanan tersumbat n pcos. Doakan segalanya berjalan lancar ok...

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting