Friday 25 November 2011

Beranak dalam toilet

Posted by Nia at 17:53
Maid kakak kawan saya - kantoi beranak dalam toilet...saya pernah ke rumah kakak kawan saya itu tak sampai sebulan lepas, tak perasan pula perut dia besar. Nampak normal jek. Kawan saya cerita yang kakak dia terdengar suara baby nangis dalam toilet - die terus lari ke bilik maid, sekali tengok baby tu dah separuh keluar dah, apalagi kena la dia ni sambut baby tu. pulak kan..beranak sendiri dlm toilet...

Mak kawan saya ni pernah jugak tegur, perut dia nampak besar - dikatanya busung...adeh...kakak kawan saya ni amek maid pun baru 6 bulan..die kata ..memang keluarga die ade sakit BUSUNG!!!!... and siap ckp lagi die dtg bulan...GERAM betul!!!!...dah terberanak tu pun die ckp die tak tau die ngandung...

Masa naik ambulance tu pun dia xnak pegang pun anak die, sebab dia tak nak pun baby tu, a cute baby boy.. kawan saya kata muka budak tu putih, hidung mancung dan rambutnya ada keperangan sedikit. Tah anak bangla le kut katanya. Sekarang diorang dalam proses la nak antar maid balik ke sana...
 

4 comments:

yannie bunny on 25 November 2011 at 20:12 said...

eiiii...seramnya.. hehe. mcm2 dorg ni kn? kalu dia ngaku xde la nk mara sgt. xpasal2 kna tlg maid bersalin. ;p kesian baby tu. mak sndr pn xnk pegang. ;(

Nia on 27 November 2011 at 06:12 said...

yannie bunny: kawan ni kata tak sangka jadik depan mata, selalu dengar kat paper je...nasib baik ada kakak kawan ni kat umah, kalau tak tak taulah jadik apa...sebab maid tu ada complication lagi...dia kata kalau diorang mati kat umah tu confirm pindah umah la lepas tuh...huhu

eja on 28 November 2011 at 23:53 said...

yang tahan tu,siap mengaku sakit busung lg..sanggup doa dapat penyakit ke?..ish..ngeri dengar :-/

Nia on 29 November 2011 at 04:19 said...

siti: imagine tengah nak terberanak masih tak mengaku pregnant...b.d.h

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting