Tuesday 14 August 2012

Counting O

Posted by Nia at 01:43
Salam semua....

Hari ni ada benda best dan ada yang tak...awal tadi dpt email, happy, tapi at the other side, sedih jek...huhu...ntahla...HOD sekarang ni cam emo, pompuan kan...sebelum ni lelaki, cool je...macam teruk je saya ni, dia siap cakap 'adui...cemana ni', 'eiii'. camtu la...sebabnya? saya tak datang langsung jenguk2 diorang...huhu...tapi think positive je la, maybe mulut dia je cam tu, tapi hati baik...mungkin...

Tapi tengahari ni mood dah ok...lepas dapat email dr diorang...rasanya assumption sy yang mulut dia melaser tapi hati baik tu betul kut...die email steps n benda-benda yang saya kena prepare. Banyak nak kena buat esok ni...

Sambil-sambil buat kerja, fb tetap bukak...haha...sabo je la ye...ni dah start count O. Wahai O, di mana kau...sebelum ni kan makan clomid, O pada CD16...kali ni free dari clomid, so masa ni la nak tengok tahap hormon dalam badan...satu lagi yang menggembirakan saya, berat dah turun lagi sekilo...hehehe...happy macam dapat duit je kan...tapi sebenarnya saya tak berapa selesa juga dgn perut ni...kena wat sit up juga, at least sebelum O ni...kalau dah O kena jaga-jaga pula...

Saya masih lagi teruskan pemakanan suhu kambing n kurma ni. Terasa badan cam best je, panas semacam jek...terasa nak makan en suami je rasa...hahha...walau bagaimanapun, saya bagi can la juga selang sehari...selagi lum dekat-dekat O kalau boleh saya tanak kacau la...kalau hari-hari BD kepenatan lak si kawan tu...hehe...

Ok la...nak kena sambung lak wat keje...YAHOO...steps yang saya buat selama 2 minggu dah berjaya solved hari ni...:) suka... suka...

2 comments:

sweet tooth on 24 August 2012 at 02:44 said...

uih...x pernah dengar plak pasal ubat untuk besarkn tube... Anyway, slamat hari raya n maaf zahir batin 2u2 :-)

BeeLena on 2 September 2016 at 08:01 said...

Our free ovulation calendar shows your most fertile days for getting pregnant.
http://calcsoft.com/ovulation-calculator

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting