Friday 27 January 2012

Mimpi Best

Posted by Nia at 15:37
Mimpi semalam la yang paling best antara semua mimpi yang penah saya dapat. Tersenyum bila terkenang balik walaupun pelik...Ya la nama pun mimpi mestilah pelik kan...hehhehe

Memula saya terbaring dan Dr tengah tengok telur-telur saya, dia kata telur cantik dan dia siap tunjukkan lagi telur-telur tu kat saya, benda tu bulat-bulat cam kristal, then dia masukkan 3 daripada telur-telur yang lain tu ke dalam ovari balik...hahaha...pelik daa...

Then saya wat Ovulation Test - ovulated. Yang tak tahan tu siap cousin-cousin saya lagi tengok saya tengah mengetest...

Lepas tu,  saya pregnant

Tiba-tiba jek, keluar 3 baby, wah...saya dapat triplets...tali pusat diorang pun masa tu tak kena potong lagi...Ni mesti lepas selalu membaca blog ini..., lepas tu, salah sorang dari baby tu siap berak lagi dan saya cucikan...

Lepas tu bersambung ke mimpi merapu-rapu dah....

Tak apalah, walaupun mimpi tapi dapat membuatkan saya tersenyum sampai ke telinga setelah bangun dari tidur. Rasa refreshed, selalu malas-malas jek nak bangun :)

6 comments:

PhatLady on 27 January 2012 at 17:13 said...

insyaAllah mane tau pasnih mimpi jadi kenyataan..amin... hehe

♥ Cherry ♥ on 27 January 2012 at 19:47 said...

triplets? waahh... syok ;)

sweet tooth on 28 January 2012 at 07:33 said...

Semoga jadi kenyataan... Amin... :-)

Unknown on 29 January 2012 at 15:18 said...

Sonok kan bile mimpi cam tu...pernah gak mimpi pasal dapat anak..happy~ betul2 memberi kesan pada kita, rasa teringat2 jer dibuatnya.hehehehe...
Mungkin ada petanda baik utk awk...

Nia on 29 January 2012 at 17:27 said...

phatlady and sweet tooth: Amin...:) erm dapat anak sorang pun amat bersyukur. Ni nak dapat ni pun susahnya alahai...

Cherry: hehe, memang seronok. Terimagine lagi ni saya cuci bontot baby tu...so cute

umaira & umar: memang terasa sangat, apalagi zuriat yang kita tunggu-tunggu. Semoga penantian kita dengan kawan-kawan ttc akan berakhir, insyaAllah

chinta... on 29 January 2012 at 18:49 said...

bahagia je kalau dapat mimpi macam tu kan..;)

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting