Friday 9 March 2012

Urut Physioterapi

Posted by Nia at 16:10
Percaya atau tidak, saya ingatkan urutan physioterapi ni hanya urutan untuk pesakit yang lumpuh etc saja...Rupanya bukan...

Semalam, jumpa dengan sorang kawan ni, dia beritahu yang Kak As ni buat business dengan physioterapi ni. Die lulusan UM la, then dah ramai customer die dari kalangan lecturers. Kawan saya cerita, Kak Liza ni (xsure sakit ape) salah satu simptom die - tak boleh menoleh, kalau kita panggil dia, mesti dengan badan dia sekali mengadap kita. So, bila dah mengurut dengan akak tu, dia rasa dah makin sihat dah. Kak Liza ni bagitau la, pas je dia mengurut, then muntah keluar dengan banyaknya...Consider bisa-bisa la kuar dari dalam badan tu. Sorang akak lagi yang saya kenal juga, dia dah lama kahwin dan anak baru sorang, dlm 4 tahun lebih dia try mengandung tapi tak de rezeki lagi la...then die pegi mengurut dengan akak tu, n berjaya pregnant. Cuma mungkin disebabkan stress sebab tesis etc, so kandungan die gugur lak...

Daripada cerita kawan saya di atas, saya berminat la nak cuba, sekali dengan kawan-kawan saya ni la juga, die willing nak travel ke tempat kita, so kami decide supaya buat kat umah kawan saya ni je. So dengan excitednya saya terus called akak tu. Nak nak lagi saya baru jek lepas period, so sesuai sangat la. Dalam tepon, saya cite la masalah saya iaitu sukar utk mengandung dan sudah jalani pembedahan etc. Kak Su bagitau yang saya kena overhaul seluruh badan, sebab kesan-kesan bius masih lagi kemungkinan ada dalam badan. Dia akan bagi 3 treatment, massage, sauna dan .... (saya tak ingat), Dia akan buat dalam masa 3 jam. Treatment ni agak mahal gak, dalam 200 lebih...Janji dengan akak tu nak buat hari Isnin ni...wah excitednya...sebelum ni memang saya sibuk mencari tempat urut kat area KL ni, tapi dia tak angkat lak tepon.

Apa-apa pun kena cuba dulu. Tak cuba tak tau kan...

Nanti saya akan post lagi ok...

3 comments:

::EIDA:: on 9 March 2012 at 23:24 said...

Nanti review tau.. mana tahu boleh cuba jugak.. =)

Unknown on 17 March 2015 at 20:27 said...
This comment has been removed by the author.
Unknown on 17 March 2015 at 20:27 said...

boleh bg no akak tu x?

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting