Monday 22 August 2011

Shaklee

Posted by Nia at 23:43
Minggu lepas Ibu saya mengajak untuk membeli Shaklee
iaitu vitamin yang juga boleh meningkatkan kesuburan
ye la...manala tau mungkin disebabkan badan saya ni kurang sihat
dan juga kekurangan vitamin dalam badan

So, sekarang dh  seminggu saya makan vitamin-vitamin ni...
Tak boleh lagi cerita ada positif reaktion dalam tubuh ke tak
sebab kan masih baru lagi...
hopefully next month nanti adalah improvement dalam badan
al-maklumlah...period saya masih lagi tidak dapat dikeluarkan dengan jayanya...
sepatutnya 17 Okt lepas
sekarang sudah 22 kan...urm...cek suhu pun xnaik-naik
mungkin saya takde ovulation kut bulan ni....uhuk2

Sabarlah hati...

0 comments:

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting