Saturday, 12 May 2012

Tiada apa apa

Posted by Nia at 21:14
Harini CD26, tak banyak yang dibuat, BD pun kurang sangat, tak macam minggu-minggu lepas. Erm...ovulate pun tak de tanda-tanda langsung, suhu malas nak amik, cuma monitor ovulation guna ovulation microscope tu aje...vitex pun dah berapa hari dah abis...

Tidak larat nak berfikir pasal ttc, bz sangat sekarang ni...

6 comments:

Umaira Umar on 12 May 2012 at 22:09 said...

bz awk kadang2 mengundang stress tak?

Nia on 12 May 2012 at 22:58 said...

umaira, bukan kadang-kadang, selalu je stress, sbb keje tak banyak progressing, dgn ttc prob lagi...aduh...letih betul rasanya...

Umaira Umar on 13 May 2012 at 01:55 said...

aduhai..sama la kita...
stress jer kat tempat kerja..
nak tny, awk beli vitex kat mane yer? brand aper?

Nia on 13 May 2012 at 07:11 said...

itulah, susahnya berttc macam ni...:(

sy beli vitex kat hamilcomel punye facebook...boleh je carik kat situ...:)

yannie bunny on 13 May 2012 at 07:57 said...

yeay nia. blog awak dh ok! dh boleh baca semua! hehe

mag on 13 May 2012 at 19:03 said...

saya juga spt awak skrg ni..tidak ada apa-apa..:)

 

Waiting for our 'fruit of love' Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting